NEDORUČENÁ ZÁSILKA / REKLAMACE

  1. ZÁSILKA NEPŘIŠLA, kde se nachází?
  2. REKLAMACE vadného zboží
  3. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLUVY do 14ti dnů od převzetí zásilky

1. ZÁSILKA NEPŘIŠLA, kde se nachází?

Zakládáme si na co nejrychlejším doručení zásilek. Zásilka je zabalena a připravena pro kurýra v okamžik, kdy vám dojde informační email o DOKONČENÍ OBJEDNÁVKY. Od tohoto okamžiku je z pravidla do 3 pracovních dní zásilka doručena na výdejní místo/adresu. Pokud uplynou 4 dny od převzetí kurýrem a zásilka je stále neznámo kde, je na čase situaci řešit.

Nejjednodušší cesta řešení je, napsat přes kontaktní formulář na spodu této stránky (případně emailem). Můžete se informovat o stavu, pokud vám například nepřišlo ještě žádné info od přepravní společnosti, nebo pokud máte informace, ale podezřele dlouho se nezměnil stav balíčku a nebyl ještě doručen.


2. REKLAMACE vadného produktu

Zboží lze reklamovat například z následujících důvodů:

  • Přišel jiný produkt, než byl objednaný
  • Produkt nesedí s informacemi uvedenými na webu
  • Zboží přišlo poškozeno

Jak postupovat? Nejjednodušší je využít připravený kontaktní formulář ve spodní části této stránky (případně email)

Tak či tak, budeme potřebovat ještě následují informace:

  • Vaše jméno a příjmení, email
  • Číslo objednávky, nebo číslo faktury, nebo datum objednávky
  • Popis jak je zboží poškozeno, jak k poškození došlo, ideálně foto

V některých případech dochází k vyřešení a uznání reklamace i na dálku pouze na základě dobrého popisu situace a fotek. Díky tomuto pak nemusíte posílat zboží zpět a platit poštovné. Šetříme tím planetu, vaši peněženku i čas.


3. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY do 14ti dnů od převzetí zboží

V souladu s § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží, resp. od převzetí poslední dodávky zboží, je-li obsahem koupě několik druhů zboží nebo se zboží skládá z několika částí (postačí odeslat 14. den lhůty). Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu vrácena kupní cena a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží od prodejce ke kupujícímu.

V souladu s § 1820 odst. 1 písm. g) a § 1832 odst. 3 nese spotřebitel při odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 a násl. náklady spojené s navrácením zboží. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.

Zboží, které budete vracet v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu. Pro rychlé a snadné vyřešení by zboží nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, případně návodu atd.)

Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování, zboží není kompletní nebo bylo poškozeno) je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit. 

Chcete odstoupit od kupní smlouvy? Nejlepší je využít kontaktní formulář níže, díky němu je vše rychlejší a pohodlnější. Případně emailem. Zpět Vám pošleme instrukce s adresou pro doručení.


KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

Na zprávy odpovídáme každý pracovní den nejpozději do 24 hodin, ale většinou mnohem dříve.